Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Sunday, July 12

Rugăciune pentru vindecare

Doamne, Dumnezeul meu, vin azi înaintea Ta și-mi aduc plângerea înaintea tronului Tău de slavă. Ascultă glasul meu. Tu ești Creatorul meu şi doctorul trupului şi sufletului meu. Tu cunoști cele mai adânci şi mai ascunse cotloane ale ființei mele. Știi cum funcționează fiecare și cum lucrează toate împreună pentru a menţine darul vieţii şi a mă face ceea ce sunt: o ființă vie, un miracol al creaţiei.


Tu știi și când ceva nu funcţionează cum ar trebui, şi cunoști durerea şi suferinţa provocată de bolile din trupul meu fragil. M-ai făcut slabă şi vulnerabilă, dar mi-ai dat și o forţă interioară dincolo de cuvinte şi o încăpățânare ce nu vrea să cedeze în faţa provocărilor vieții. Învață-mă să folosesc ce am mai bun în mine pentru a depăşi răul. Ajută-mă să descopăr noi moduri de a lupta cu durerea şi suferinţa.

Doamne, tatăl meu atotputernic, pune-ți mâinile deste mine şi vindecă-mă cu atingerea Ta. Repară vechi daune, curăță vechi răni, vindecă şi reînnoiește. Tu ești singura mea speranță și n-am să mă las de ea. Atâta timp cât mai am o frântură de credinţă, îmi voi ridica glasul spre Tine. Fă ca ruga mea să străpungă cerul, rupând bariera dintre timp și eternitate. Iartă-mă dacă sunt prea îndrăzneață, dar inima îmi dă ghes să vin înaintea Ta cu curaj și să-Ți cer o minune.
Reîntregește-mă din nou. Lasă-mă să mă bucur de frumusețea creaţiei, de miracolul fiecărei zile, de bucuria fiecărei clipe. Tu mi-ai oferit viața, acest dar neprețuit, nu mă lăsa să plec din ea fără să fi gustat toate bucuriile pe care le-ai pregătit pentru noi, muritorii. Fă ca inima să-mi zburde din nou, sufletu-mi să cunoască pacea iar trupul să-mi fie mângâiat de atingerea mâinii Tale iubitoare.

Tu mă poți vindeca și mă poți face să mă bucur din nou de viată. Ascultă rugăciunea mea şi vino la mine ca un Tată iubitor. Căci în Tine mă încred și înaintea Ta aduc toate poverile şi suferinţele mele. Tu știi ce e mai bine pentru mine. Lucrează în chipuri minunate, pentru ca inima mea să te poată lăuda zi şi noapte şi să pot spune tuturor cât de mare și uimitor e Dumnezeul meu!


Amin

0 comments:

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog