Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Friday, January 20

Rugăciune pentru iertare și reînnoire prin Duhul Sfânt

Doamne, iartă-mă că m-ai chemat la smerenie, dar am ales calea mândriei. Că mi-ai dat șansa să plâng, dar am ales să mă revolt. Că mi-ai dat șansa să iert, dar am ales să judec. Că m-ai chemat să am milă, dar am ales să lovesc. Că m-ai chemat să am inima curată, dar mi-am tăvălit-o prin noroi. Că mi-ai dat șansa să fac pace, dar am semănat conflict și suferință inutilă. Că însetând pentru dreptate, m-am adăpat la izvoarele minciunii. Că m-am crezut în stare să sufăr prigoniri nedrepte, dar n-am putut îndura nici mustrarea pe care o meritam. Că m-am crezut mai bună decât alții dar la prima poticnire m-am dovedit mai rea decât cei pe care îi numeam răi.

Pentru acestea și pentru toate celelalte păcate ce apasă greu asupra mea mă căiesc din tot sufletul și îți cer iertare. Revarsă asupra mea Duhul Tău cel Sfânt, spre curățire și călăuzire, și cu iubirea Ta transformă inima mea într-o harfă care să vibreze la atingerea mâinii Tale. Fă din mine un om nou, plăcut Ție, și cântă-Ți și prin mine, Doamne, cântarea Ta de biruință.

Amin




1 comments:

Anonymous said...

RUGACIUNE
> >
> > Te rog să nu rupi lanţul. Ai de rostit 33 de cuvinte.
>
> >
> > "Dumnezeu, Tatăl nostru, mergi prin casa mea şi-mi ia
> toate grijile
> > mele şi bolile şi Te rog să mă insotesti peste tot
> şi să vindeci
> > familia mea, în Numele Domnului nostru Iisus! Amin!"
> >
> > Această rugăciune este foarte puternică. Trimite la
> 12 persoane si iti
> > poate aduce o binecuvântare sau poate un
> răspuns la ceva (o rugăciune,
> > o cerere), care a fost mult aşteptat.
> >
> > Nu rupe lanţul. Incetează ceea ce faci acum, Roaga-l
> pe Dumnezeu şi
> > trimite acest mesaj mai departe. Uită-te la ceea ce
> face El!

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog