Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Monday, October 29

Rugăciune pentru cei aflaţi la început de drum

Doamne, în dimineaţa aceasta vreau să mă rog pentru toţi cei care sunt la începutul unui nou proiect şi în special pentru cei care împlinesc prin el voia Ta. Încurajează-i şi călăuzeşte-i. Adu-le în cale oamenii şi ocaziile de care au nevoie. Dă-le curaj şi binecuvântează-i. Fii alături de ei şi ajută-i să ducă la bun sfârşit ce au început, în ciuda dificultăţilor.


Mângâie-i când sunt descurajaţi, întăreşte-i când sunt pe punctul de a renunţa, dă-le putere să meargă mai departe când drumul pare prea greu. Arată-le că fiecare lucru se întâmplă în viaţa lor la vremea potrivită şi cu un anumit scop şi că totul e spre binele celor ce se încred în Tine.

Şi mă rog în special pentru proiectul acesta. Binecuvântează-l, Doamne, susţine-l şi dă-mi puterea să-l duc până la capăt. Adu-mi în cale oameni dispuşi să colaboreze şi să se implice. Ajută-mă să aduc roade prin acest proiect. Să aduc lumină şi mângâiere în viaţa unor oameni. Să deschid porţi şi să sparg bariere. Fă, Doamne, ca numele Tău să fie slăvit şi prin proiectul acesta.

AMIN

0 comments:

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog