Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Saturday, July 11

Rugăciune pentru sfârșitul vieții

Doamne, când lumea mea se va sfârși, vei fi tot lângă mine? La hotarele acestei vieți, mă va călăuzi mâna ta din nou? Oare îmi vei alunga teama din piept și îmi vei alina agonia?


Numai în Tine e speranța mea. Toate temerile mele ascunse le aduc înaintea Ta, pentru că numai tu cunoști adâncurile sufletului meu. Rămâi cu mine până în ultima clipă.

Zi de zi mă gândesc la ce va urma, la lucruri pe care nu le știu și nu le înțeleg, dar care mă înspăimântă. Doamne, ține-mă de mână și nu mă lăsa, iar când totul va fi prea greu de îndurat, strânge-mă la pieptul Tău și cântă-mi cântecul Tău de leagăn.

AMIN

0 comments:

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog