Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Monday, November 30

Ramai cu mine, Doamne

O rugăciune pe care am descoperit-o într-o carte de rugăciuni greco-catolică și care, cu timpul, mi-a devenit foarte dragă. Ca și psalmii lui David, cuvintele ei sunt pline de putere și mi-au deschis de nenumărate ori calea spre inima Tatălui în clipele de teamă, incertitudine, primejdie sau îndoială.


Rămâi cu mine, Doamne,

Căci către seară este şi ziua s-a plecat şi în miez de noapte vor căuta vrăjmașii sufletul meu.

Rămâi cu mine, Doamne, căci în revărsatul zorilor chemându-te în ajutor, ai venit la mine şi astfel, când potrivnicii s-au năpustit asupra mea, nu m-au aflat, dar sfat au făcut să mă piardă în întunericul ce s-a lăsat.

Rămâi cu mine, Doamne, căci întru tine am nădăjduit şi viaţa mea am jertfit-o ţie, şi în noaptea asta de vei fi cu mine, se vor risipii toți duşmanii mei şi în mâinile tale voi încredinţa sufletul meu.

AMIN

0 comments:

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog