Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Friday, October 26

Intimitate şi părtăşie

Dacă m-ar întreba cineva ce aş mai vrea acum de la viaţă, poate aş răspunde şi eu ca şi regele Solomon: înţelepciune. Puterea de a distinge între Bine şi Rău, de a citi semnele vremurilor şi, mai presus de asta, de a descifra harta sufletului meu şi a celorlalţi din jurul meu. Puterea de a înţelege ce e cu adevărat important şi de a păstra lumânarea aprinsă, oricât de adâncă ar fi noaptea prin care merg.

Iubesc această viaţă ce mi s-a dat pentru că iubesc intimitatea cu lucrurile şi persoanele dragi, cu Dumnezeu şi cu propriul meu suflet însetat de lumină. Iubesc intimitatea cu tot ceea ce implică ea, intimitatea ca element definitoriu şi vital al condiţiei umane, exprimat atât de bine în Noul Testament prin simbolul cinei ca şi comuniune de persoane şi părtăşie în Duhul Sfânt.

Poate în viaţa mea nu e atâta mărturie publică de credinţă câtă ar trebui să fie. Dar Domnul îmi călăuzeşte paşii şi viaţa mea e în mâinile Lui. De aceea am încredere că rodul pe care îl aduc se va înmulţi şi numele lui Dumnezeu va fi slăvit şi în viaţa mea, prin viaţa mea, prin ceea ce fac şi prin ceea ce sunt.

0 comments:

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog