Versetul zilei

Rugăciunea clipei

Doamne,


Amin


Friday, October 26

Dumnezeu - mentorul perfect

Doamne, fii mentorul meu. Nu-mi doresc nimic mai mult în viaţă decât să fiu copilul Tău. Dintotdeauna am tânjit după un mentor, după cineva care să-mi cunoască sufletul şi să mă călăuzească spre ceea ce e mai bun în mine. Nu mi-am dat seama că Tu eşti mentorul perfect. Blând, dar ferm, sensibil, dar drept, cu mult tact şi rafinament, atingând întotdeauna coarda potrivită pentru ca sufletul meu să scoată cele mai sublime acorduri.


Drumul meu cu Tine e o adevărată aventură. Îmi dă sentimentul că trăiesc cu adevărat, viaţă autentică, viaţă sută la sută, palpitantă, sublimă, de calitate. Aş vrea să pot exprima în cuvinte tot ceea ce simt. Când simt că totul e real, că exişti cu adevărat, că nu eşti o iluzie sau o autoamăgire, nu mai pot să regret nimic.

Cu Tine mă aflu în miezul realităţii, în mijlocul furtunii, ştiind că pot să merg înainte cu încredere, pentru că nimic rău nu mi se poate întâmpla. Esenţa credinţei e în verbul „a îndrăzni”. „Îndrăzneşte, fiică”. Credinţa înseamnă să îndrăzneşti şi nu e nimic mai minunat, mai palpitant în viaţă decât să îndrăzneşti.

Nu pot să-mi verific credinţa şi să-i dau un sens decât îndrăznind. Să merg deasupra valurilor, ştiind că nu mă voi duce la fund. Să stau de vorbă cu Tine şi să aud cum răspunzi la cele mai năstruşnice întrebări şi nedumeriri ale mele, cum îmi arăţi soluţia la cele mai întortocheate probleme.

Să am curajul să stau faţă în faţă cu Tine şi să îţi vorbesc. Ca unui doctor, ca unui psiholog, să-mi expun argumentele fără să mă străduiesc să le transpun în cuvinte, ci pur şi simplu activând o zonă de sensibilitate pe care sunt conştientă că numai Tu o cunoşti, poate mai bine decât mine, să-mi dezvălui cele mai adânci secrete, fără sentimentul că renunţ la intimitatea mea.

Doamne, îţi mulţumesc pentru toate acestea. Şi pentru toate celelalte. Şi te rog să desăvârşeşti lucrarea pe care ai început-o în viaţa mea.

0 comments:

Blogosfera CrestinaBlogarama - The Blog Directory Christianity Blogs - Blog Catalog Blog DirectoryBlog Flux DirectoryPromote Your Blog